Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 12:42




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ] 
Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Motor SHS 
Autor Zpráva
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010, 11:53
Příspěvky: 1207
Bydliště: Praha
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Tak jasně pokud mluvíš o dávkách 100-150bb tak je jasný že se to bude hřát..
Výrobci motorů nepochopitelně předpokládaj že lidi nejsou prasata a neboudou se pokoušet motor spálit... :D
Jinak dávám nejvíc GD motory - a při normální střelbě se to nehřálo ani na GD170ce.

_________________
CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR
Custom M4 - 110 - 133ms
Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36
WE G17,Mp7,brokovnice
https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts


27 pro 2011, 10:55
Profil
Plukovník
Plukovník

Registrován: 17 kvě 2011, 18:56
Příspěvky: 711
Bydliště: Ústecký kraj
Nový příspěvek Re: Motor SHS
když mě u tech GD štvou ty pastorky, když se jednou protočí, už se ho nepokouším lisovat znovu a upravím osičku na D pastorek s červíkem. Jinak nevím co se tu řeší s přehříváním, no tak SHS třeba hřeje víc než GD/AT. Však na to má za tu cenu nárok. A za tu cenu stejně odvede svojí práci. Tím to pro mě vždy končí. Osobně mám AT už dva roky , přehřívání jsem si nevšiml a pokud se tak stane, pojedu na něm dál dokud neodejde.. :) Měnil jsem motor GD v m4 od GP - základ kola, SP140 3s lipol -> Odešel -> AT zatím fachá. A vím o miminu která měla m170 aspro (teď m150) , kola AT, motor AT na 12V autobaterii - stále drží.

_________________
M16A4 - sp140 -> 168m/s +
mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s +
SR25 - psg150 190m/s +



27 pro 2011, 11:57
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Uživatelský avatar

Registrován: 24 čer 2011, 13:42
Příspěvky: 47
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Osobne mam s SHS motorem skvele zkusenosti. V dobre zvolene sestave a 11V Lipol zvlada i M170 s peknou kadenci. Podle me jiz nema cenu v dnesni dobe porizovat AT nebo GD. Jak jiz bylo psano jsou drazsi a neda se rict, ze by byly v necem lepsi. Velice dobre zkusenosti i s pastorkem SHS. Pastorek asi za 100kc a drzi i nejsilnejsi brka, coz se neda rict o xkrat drazsich pastorkach. Pokud chce nekdo doporucit motor, tak SHS. Pokud neresite finance a chcete celosvetovou spicku, tak za vic jak dvojnasobek lze doporucit motory Systema, ale necekejte primo umerny rozdil, i kdyz tam nake jsou :)


20 led 2012, 12:37
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Dá se říct že by byly v něčem lepší. Každej kus je stejnej, nestane se ti abys ho odkouřil za tejden protože jsi zrovna měl smůlu na špatnej kus, nestane se ti že by se ti nevešel do kvéru protože ho Číňan udělal moc dlouhej a tak. A rozdíl mezi SHS a Systemou skutečně není přímo úměrný ceně, Systema je lepší minimálně exponenciálně :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 led 2012, 13:08
Profil ICQ
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Souhlasím stím že nemá cenu kupovat GD nebo AT motory, protože SHS motor je lepší. Ano má své mouchy, například někdy je osička delší (ale to je způsobené používám dílů od různých značek). Pokud se za týden odkouří, tak to muže být způsobeno kvalitou výrobku ale spíš to vydím na špatnou montáž. O proti GD i AT motorům je SHS super zátěžák rychlejší a silěnjší. O nekvalitní konstrukci GD motorů ani nemusím mluvit, obroušené lamely, spálený, sjetý pastorek, protkluzující pastorek, samci na fast on na motoru jsou z tak měkkého materiálu že při první možnosti upadnou.... AT motory nejsou špatné, ovšem drahé.

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


20 led 2012, 14:20
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Ne, není lepší :D Rychlejší a silnější než GD/Aimtop...možná občas nějakej kus, ty rozdíly jsou totiž docela propastný, ale tady beru, že je to více či méně srovnatelný, některý jsou i lepší, některý jsou zase horší. Že je motor delší opravdu není způsobené používáním dílů různých značek, je to způsobené tím, že ho někdo při výrobě zkurvil :D Jaké díly různých značek by podle tebe mohly způsobit třeba to, že motor se i při maximálním nacpání do M4kové pažbičky do ní celý nevleze a pažbička nejde zespodu zakrytkovat? To by mě tedy zajímalo. A vzhledem k tomu, že už jsem viděl asi tři nebo čtyři zlikvidované po pár stovkách, maximálně tisících ran na relativně normálních pružinách, a to pod rukama mejma nebo rukama lidí, kterejm opravdu věřim, že to při montáži nezmrvili, tak to vYdíš na špatnou montáž špatně.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 led 2012, 14:36
Profil ICQ
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Každá firma má jiný podložky pro přítlak motoru, mírně jinou pažbičku a taky ten spodní díl. Čemu říkáš zlikvidované? Schořelo vinutí? Vem si někdy všechny 3 motory do ruky a ozkoušel a proměř si je a uvidíš. Silnější magnety si asi měří blbě, ale rukou se to dá porovnat.

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


20 led 2012, 14:42
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Aha, a proto ačkoli už jsme já a lidi v mém okolí vyskoušeli za dlouhá léta asi desítky různých kombinací motor-pažbička-patka, tak se problém s příliš dlouhým motorem objevil jen a pouze v případě SHS, a to hned u třech kusů (co jsem já zažil nebo slyšel). Uvědom si, že tady nejde o rozdíl v desetinkách milimetru, který je samozřejmě běžný, tam bylo možná půl centimetru navíc.
Zlikvidované říkám spálenému vinutí (to jsem zažil já)/odrovnaným uhlíkům a následně zlikvidovanému hořejšku při pokusu o jejich výměnu/blíže neidentifikované závadě (dotyčný to vyhodil a dal tam pořádnej motor).

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 led 2012, 14:54
Profil ICQ
Praporčík
Praporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 16:46
Příspěvky: 101
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Máte někdo zkušenost se základním motorem SHS? http://www.armymarket.cz/motor-kratky-z ... -shs-d3572
Vydrží 100-110 pružinu? Cena je zajímavá.


20 led 2012, 16:15
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Já myslim že na 100-110 musí bejt v pohodě stoprocentně, motor kterej neutáhne M110 by si snad nikdo nedovolil ani prodávat :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 led 2012, 17:33
Profil ICQ
Praporčík
Praporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 16:46
Příspěvky: 101
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Griffon: Jeden kindrák od nás má trochu připečenej motor v M4. Kvůli financím, chce to nejlevnější. Pružinu má taky vytahanou. Nechci riskovat a dát mu 120, aby po pár výstřelech neodešel. Nebo myslíš, že by nějakou tu rozumnou chvíli vydržel?


20 led 2012, 18:20
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Jako první věc, do M4 potřebuješ dlouhej: http://www.armymarket.cz/motor-dlouhy-z ... -shs-d3573
Druhá věc, jenom teoretizuju, nemam s tim motorem absolutně žádný zkušenosti...může běhat dobře dlouho, může za tejden odejít. Pokud nechceš počkat, než si ho alespoň pár lidí koupí a dlouhodobějc ozkouší (což bude samozřejmě chvíli trvat), tak to buďto riskni, nebo kup z druhý ruky něco ozkoušenýho.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


20 led 2012, 18:30
Profil ICQ
Praporčík
Praporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2011, 16:46
Příspěvky: 101
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Ten krátkej, jsem dal jen pro info, byl to první obrázek na který jsem narazil. :) Vím, že do M4 musí být dlouhej. Zkusím o něm něco zjistit víc.


20 led 2012, 18:35
Profil
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Uživatelský avatar

Registrován: 24 čer 2011, 13:42
Příspěvky: 47
Nový příspěvek Re: Motor SHS
To ze je osicka delsi a je treba si ji upravit je v mem pripade ta posledni vec co resim (taky jsem parkrat zaregistroval). Dulezitejsi je pro me uzita hodnota za urcite penize a to SHS splnuje. Kazdy schopnejsi servisak nebo clovek, ktery se tuningem kveru castecne zabyva musi zvladnou slozitejsi ukony, nez zkratit osicku na motorku.


27 led 2012, 17:30
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Když člověk nemá doma stahovák na sundání a opětovný nalisování pastorku, tak je to docela opruz.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


27 led 2012, 17:59
Profil ICQ
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Uživatelský avatar

Registrován: 24 čer 2011, 13:42
Příspěvky: 47
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Pokud clovek nema takovy a dalsi veci, tak je opruz asi kazdej upgrade :) to je jako se bavit o mosfetu a novejch kabelech a nemit doma veci na pajeni...


30 led 2012, 10:58
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Rorschach píše:
Pokud clovek nema takovy a dalsi veci, tak je opruz asi kazdej upgrade :) to je jako se bavit o mosfetu a novejch kabelech a nemit doma veci na pajeni...


Heh tak třeba diskutovaný stahovák fakt nemám, ale nikdy jsem s upgradem čehokoliv neměl problém...nářadí a pájku má doma snad každý, kdo se zabývá upgradem...ale stahovák jsem nikdy nepotřeboval :D Jen tak mimochodem (neříkám, že tu řešíte přesně tohle) - ožvejkanej pastorek se dá vyřešit i pomocí fyziky...původní špastný pastorek rozlámat, motor zmrazit, pastorek nahřát a pastorek je na osičcce. Ovšem třeba guarder má tlustší osičky, takže jiný pastorky tam nejdou protože rupnou při ochlazování.

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


30 led 2012, 11:07
Profil ICQ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Tak to je ovšem cool, to někdy využiju :D

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


30 led 2012, 11:49
Profil ICQ
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2008, 14:33
Příspěvky: 1407
Bydliště: Turnov (Liberecký kraj)
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Griffon píše:
Tak to je ovšem cool, to někdy využiju :D


Hlavně bacha na větší osičky :D kluci z týmu to nevěděli a nechali si popraskat 3 pastorky. A motor samozřejmě zabalit do nějakýho igelitu :D případná námraza je nevhodná....

_________________
Tango down!
______________________________________________________
KAC SR 25 (PJ, komplet custom Smolda): 123 m/s s BLS 0.30g
Colt M4 CQB-R (DBoys): 96 m/s s BLS 0.28g
Colt MEU (Bell): 99 m/s s BLS 0.20g


30 led 2012, 11:54
Profil ICQ
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Já když jsem dával kulatý pastorek na guarder speed motor tak mě taky praskl a to jsem pastorek i nahříval. Nakonec jsem hřídelku předělel na D + červík + loctite ;)

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


01 úno 2012, 08:56
Profil
Brigádní generál
Brigádní generál
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010, 11:53
Příspěvky: 1207
Bydliště: Praha
Nový příspěvek Re: Motor SHS
SRC precizní pastorek sedí na GD bez problémů..

_________________
CaG3 ris - GD130- 155ms -> DMR
Custom M4 - 110 - 133ms
Tm AUG,Cyma Mp5,Cyma AK, JG G36
WE G17,Mp7,brokovnice
https://www.facebook.com/TripleCanopyPraha/?fref=ts


01 úno 2012, 10:10
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2011, 22:55
Příspěvky: 447
Bydliště: Votice, Střed. Kraj
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Zdravim. Potřeboval bych nějakou šetrnou metodu jak zkrátit osičku na tomto motoru (SHS... :D :D :D) - Ani né tak zkrátit ale vyndat/ posunou, či tak. Zkrácení je ten nejmenší problém. Vejde se jen tak tak do pažbičky, hrozně to řve protože je tak dlouhej, že nejde povolit přitlak, jak je na tý centrovací kulise patky...


03 bře 2012, 16:35
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Sundej pastorek, odstran zační část motoru, celý rotor vynde, zkrat osičku, udělej "výbrus" pro D pastorek a opět slož.

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


03 bře 2012, 17:58
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Případně kup spodek pažbičky od SHS a nemusíš nic upravovat.

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


03 bře 2012, 18:00
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2011, 22:55
Příspěvky: 447
Bydliště: Votice, Střed. Kraj
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Rozpadlo se mi při sundání krytu kuličkové ložisko, myslíte že je šance ho ještě složit?


05 bře 2012, 21:25
Profil
Plukovník
Plukovník

Registrován: 17 kvě 2011, 18:56
Příspěvky: 711
Bydliště: Ústecký kraj
Nový příspěvek Re: Motor SHS
řekni mi průměr, mám tu jedno CA

_________________
M16A4 - sp140 -> 168m/s +
mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s +
SR25 - psg150 190m/s +



05 bře 2012, 21:30
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 11 črc 2011, 15:38
Příspěvky: 494
Nový příspěvek Re: Motor SHS
HlodaQ - kup si ho nový v prodejně kde maj ložiska!

_________________
Kdo se bojí nesmí do lesa!


05 bře 2012, 21:32
Profil
Major
Major
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2011, 22:55
Příspěvky: 447
Bydliště: Votice, Střed. Kraj
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Ono se to totiž asi stalo mojí momentální debilitou doslova... Ve snaze slisovat osičku o mm / 1/2mm dolů jelikož nemám tak malý imbus na pastorek abych ho povolil a zkrátil osičku,jsem na lisu máčknul, opravdu jemně na
pastorek, posunul se, ale i s rotorem což mi právě nedošlo, a ta izolační, spojovací hmota co je na vinutí lehce drhla o tu kulisu kde jsou závity na šrouby z toho krytu, ale motor fungoval. A právě když jsem sundal kryt, že se kouknu co se stalo, kde to drhne, tak mi vnitřní kroužek zůstal na osišce a zbytek se rozpadl, všechno mám, ale asi už to nedám dohromady... No jo no, epic fail. Mám tu celý kryt z AT motoru s kluzným ložiskem, zítra ho tam zkusim upravit, jestli by to chodilo, jestli jsem ho tim máčknutim na tu osičku nezničil. Kdyby to chodilo, tak si napíšu o to ložisko, pro jistotu. :/ Nejhorši je že ten motor má za sebou tak 150 vystřelů :D


05 bře 2012, 21:40
Profil
Nadpraporčík
Nadpraporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2011, 13:43
Příspěvky: 122
Bydliště: Vyšší Brod
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Mám doma úplně nový SHS zátěžový motor. Ale problém je, že když ho dám do zbraně, ve které bez problému vše funguje se základním motorem a M120, tak ten motor píst nenatáhne a dost se zahřívá... Seřídit přítlak nepomohlo, kola jsou vypodložkovaná dobře, kvalitní baterie 9,6V 3500 mAh. V jiné zbrani s M110 funguje, ale s opravdu mizernou kadencí (se stejnou baterií 9,6V 3500 mAh) a ještě k tomu vydává divné zvuky, podobné jako když zapomenete do mechu vložit západku zpětného chodu.


14 bře 2012, 09:28
Profil
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2008, 13:47
Příspěvky: 20687
Bydliště: Fort Lewis
Nový příspěvek Re: Motor SHS
Hele, SHS motory bejvaj moc dlouhý, resp. maj příliš dlouhý osičky a tudíž kolikrát i když povolíš přítlak na minimum, tak se to chová jako kdyby byl utaženej moc, což může způsobovat přesně tohle.

_________________
SGT Griffon P.
A/1-23 INF, 2ID 2005-2012
615th MP Co. 2012-now

Less flower power, more firepower!

Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.


14 bře 2012, 10:17
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.  Designed by STSoftware for PTF.  Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz