Zdravím, předem sorry za obsáhlejší post.
Tohle mi dnes přišlo v mailu, chci se zeptat jestli je to spam nebo někdo od vás :
Dobrý den,
náš obchod se dostal do špatné situace důsledkem toho, že jsme chtěli
obchod převést na jiného majitel. Naštěstí pro naše zákazníky tento
krok nevyšel, ale bohužel pro nás jsme byli přibližně dva měsíce
odříznuti od aministračních kontaktů, e-mailu a celkového přístupu k
e-shopu (z důvodu podvodů vytvořené "nový majitelem"). Proto zde
přináším řešení, aby se všechny naše nevyřešené závazky od
dnešního dne vyřešily.
Prosím pokud u nás máte někdo zaplacenou a nepřijatou objednávku, aby
poslal číslo objednávky a číslo účtu z kterého byli peníze
odeslány, popř. i datum transakce (toto celé odeslat na e-mailovou
adresu:
sima.ondra@volny.cz). Tyto peníze vám budou vráceny na váš
účet.
Pokud u nás máte nevyřízenou reklamaci, tak prosím také odeslat
číslo objednávky a jaké zboží bylo reklamováno. Popř. pokud jste
chtěli nějaké zboží vyměnit, odeslat opět číslo objednávky a vaši
požadovanou žádost. Nebo návrh na vyřízení problému.
Za tu dobu co nebyl přístup do e-shopu se toho nahromadilo více a tak
bych potřeboval pomoct tímto způsobem a zaslání potřebných údajů,
aby jsme všechny závazky mohli co nejrychleji vyřešit.
Pokud někdo vytvořil objednávku s odesláním na dobírku. Tak se prosím
nezlobte, ale objednávky budou stornovány a mužete si je vytvořit znovu
až bude e-shop opět v provozu.
Momentálně chystáme spousty úprav a re-design e-shopu na který se
mužete podívat zde:
http://dl.dropbox.com/u/16576619/uvodka.pnga zde:
http://dl.dropbox.com/u/16576619/webB.pngDo našeho sortimentu přibude také kompletní vybavení pro paintball.
Ješte jednou bych se chtěl velice omluvit všem našim zákazníkům.
Situace, která nastala nebyla pro mě vůbec jednoduchá a moc rád bych
všechny závazky vyřešil.
Mužete čekat přímé jednání z mojí strany a ochotu vše vyřešit.
Pěkný den,
Ondřej Šíma.
sima.ondra@volny.cz