Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 13:17




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Nákup na Aliexpressu 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 10 říj 2018, 09:13
Příspěvky: 1
Nový příspěvek Nákup na Aliexpressu
Zdravím, jsem v airsoftu nováček a rád bych si pořídil nějakou tu výzbroj a oblečení. Na http://ideaclub.cz/media/tipy-a-rady-jak-nakupovat-z-ciny-levne-a-bezpecne jsem se dočetl, že z Číny lze tyto věci pořídit mnohem levněji než u nás, je to pravda? Jakou zkušenost máte z nákup z Aliexpresu, Ebay nebo DealExtreme? Vyplatí se to? Jak je to s kvalitou a případnou reklamací?


10 říj 2018, 09:16
Profil
Poručík
Poručík
Uživatelský avatar

Registrován: 02 zář 2013, 11:15
Příspěvky: 273
Nový příspěvek Re: Nákup na Aliexpressu
Čau, občas beru přes kámoše něco z Aliexpressu. Například svítilnu. Zatímco tady zaplatíš 350,- v elektru za bludičku, z Číny objednáš za 150,- dost zajímavé světlo. Největší risk jsou asi hadry (trefuj si velikosti...), šijí je krátké. Upřímně, co se týče reklamace, beru to trochu jako sázku :D Nebral bych prostě složité věci nebo díly, kde přesnost hraje hlavní roli. Ale jinak je to fajn vychytávka. Teď mám na cestě třeba mřížku přes ústa. Cena poloviční než u nás a lepší tvar. Jen pozor, zda je všude pošta zdarma.


10 říj 2018, 20:40
Profil
Četař
Četař

Registrován: 23 úno 2015, 14:14
Příspěvky: 11
Nový příspěvek Re: Nákup na Aliexpressu