Airsoft forum
http://www.airsoft-forum.cz/

P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"
http://www.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=241&t=14930
Stránka 1 z 2

Autor:  j_paseka [ 28 zář 2012, 16:18 ]
Předmět příspěvku:  P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Ahoj vespolek,

budu měnit kabeláž na P90 od A.C.M. . Původni kabeláž je dělaná ze strašně slabých kabelů, snad 0,5mm2.
Na stránkách Jefftron plánuji objednat mosfet s aktivní brzdou, konktrétně tento - http://www.jefftron.cz/Aktivni-brzda/Ak ... elazi.html a konektory. Jako baterii jsem si vyhlídl Li-pol 7,4V/25C - http://www.emotors.cz/turnigy/807-turni ... -9749.html .

Teď k jádru věci. Chtěl bych se zeptat na úskalí výměny té kabeláže.
Jestli budu muset vlézt do mechaboxu kvůli spoušťovým kontaktům nebo ne? Dále by mne zajimalo, kam nejlépe tu aktivní brzdu s mosfetem ve zbrani umístit?
Jestli jste to už u této zbraně řešili a víte co a jak, tak mi prosím napište. Nejlépe i s fotkami z výměny (na obrázcích to líp pochopím :) ). Konektory pro novou kabeláž byste mi doporučili jaké, XT60 nebo DeanT?

Teď tak bokem. Když už tu zbraň budu mit rozdělanou, na co bych se měl zaměřit? Co se ješte hodí upgradeovat?

Děkuju.

Autor:  madafaka [ 28 zář 2012, 16:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Takže.."elektrická" časť je mimo mechabox..odmontuješ 4skrutky a máš to..čiže mechabox vobec nerozoberáš a pracuješ na kabeáži samostatne..mosfet sa pekne zmestí do časti nad motorom
edit : nie som si istý či tam tá batéria vojde..
konektory podla mna XT 60..hoci ich ešte nemám no po tom čo som sa dočítal pojdem na ne

videjko : http://www.youtube.com/watch?v=zortcKIaYdQ

Autor:  Jeff [ 28 zář 2012, 16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Jelikoz mas v P90 2 spoustovy kontakty, tak je musis zapojit paralelne, viz nakres v priloze.

XT60 je o neco lepsi, ale ani deanT neni vubec spatny. Pokud bys ale musel XT60 menit za deanT v jinych zbranich, nema to vyznam.

ano v casti nad motorem je dost mista

jako zaklad bych doporucoval rozebrat a zkontrolovat mech, jestli je všechno v pořádku. Odstranit otřepy z výroby, vyzkoušet správné vypodložkování kol, seridit pritlak motoru, odmastit hop-up, pretesnit vzducharnu

Přílohy:
P90 zapojeni.png
P90 zapojeni.png [ 37.49 KiB | Zobrazeno 37921 krát ]

Autor:  j_paseka [ 28 zář 2012, 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

madafaka díky za rychlou odpověď. Podle toho vídejka to vypadá jednoduše. Co se týče rozměrů té lipolky, jsou stejné jak u orig. akumulátoru. Takže by neměl být problém.

Jeff, díky za reakci. Na ty věci co píšeš se kouknu. Jak říkám, když už to budu mít rozebraný, tak to zkontroluju.

Autor:  Jeff [ 28 zář 2012, 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

bacha na rozmery, lipolky jsou hranaty, kdezto ni-xx jsou z kulatych clanku, P90 ma zaoblenou vrchni cast, takze s tim musis pocitat

Autor:  j_paseka [ 28 zář 2012, 18:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Tak to jsem v potaz nevzal. Tak pak jedině ještě tato - http://www.emotors.cz/turnigy/2477-turn ... 18929.html .

Edit:
Ještě se zeptám, Jeff tu zmínil vypodložkování mechaboxu asi tuším oč jde. Ale byl by někde popis popřípadě návod jak na to? A lze na to koupit nějaká sada?
Vzduchotechnika, jejím přetěsněním se co přesně má namysli? Opět je na to nějaký vhodný set?

Teď mé dotazy jsou asi stupidní. Ale netuším, kde zakoupit ty sety. Ostatně i popisované úpravy budu dělat poprvé. Ale šikovný jsem, takže to nebude zas takový problém.

Ještě jednou díky za pomoc :) .

Autor:  smolda [ 28 zář 2012, 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Set na podložkování jsou...ehm...podložky 8) no návod bude mít určitě Jeff na stránkách airsoft chrudim...

Přetesnění...no základem je teflonová páska, kterou je třeba použít na vhodných místech. Nebo je pak účinější způsob - zakoupení celé nové vzduchotechniky (tryska-hlava válce-válec-hlava pístu). Akorát u vůběru válce to chce vybrat válec se správným objemem vzduchu (dlouhé hlavně plný válec, kratší hlavně - vhodně umístěná díra ve válci). Zajímavé sety má airsoftpro a pak je tu taky nová firma airsoftparts.cz, jejíž výrobky taky vypadají zajímavě...

Ani na jednom úkonu není nic složitého, pokud nejsi úplný jantar. :wink:

Autor:  madafaka [ 28 zář 2012, 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Inak mechabox V6 je podla mna jeden znajlepsie konštrukčne riešených a zároveň najjednoduhší na rozoberanie a skladanie dokopy,čiže pre začiatok uplne super.Ak by si bral vzduchotechniku ASpro neber..v ACM robí hlava valca od nich neplechu..odporúčam zelenú hlavu valca v6 od ASG ultimate.Je fakt super..zbytok viď príspevok nadomnou

Autor:  j_paseka [ 29 zář 2012, 09:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Kluci děkuji za vaše příspěvky.

K těm setům, našel jsem tyto,
set válce pro P90 - http://www.army-airsoft.cz/valce-a-sety ... y-pro-p90/ ovšem, jak psal madafaka, hlavu válce bych vzal tuto - http://www.army-airsoft.cz/hlavy-valce/ ... ce-ver-vi/

Set podložek tento - http://www.army-airsoft.cz/drobne-dily- ... -2mm-7mm-/ , akorát nevím jaké ložiska má mechabox v6? Předpokládám že 7mm.

Autor:  smolda [ 29 zář 2012, 09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

P90tka má speciální ložiska. Jsou jenom jedny - 6mm, protože jedno je atypické (oválné) a určitě by se nevyplatilo dělat nový ložiska když těch zbraní tolik není. Kromě toho jestli tam máš kovové, tak je tam nech. Výměna je zbytečná...u Marui P90tek byly plastový, ale čína bude mít kovová.

Autor:  j_paseka [ 29 zář 2012, 09:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

smolda, oukej podložky zkouknu ale výměna asi nutná nebude zbraň mám teprv týden. Nicméně to, že se nedají sehnat je škoda. Budu doufat že se časem nepoškodí.

Autor:  Jeff [ 29 zář 2012, 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

smoldo zrovna cinska P90 ma 7mm kulaty kovovy loziska viz:
http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... p=58354774

Autor:  smolda [ 29 zář 2012, 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Aaaha moje chyba. 8) no aspoň to potvrzuje to, že nejsou třeba vyměnit.

Autor:  j_paseka [ 29 zář 2012, 16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Jinak co k tomu setu a hlavě válce? Zvolil jsem správně?

Autor:  madafaka [ 30 zář 2012, 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

No neviem či sa ti ten set vyplatí ak by ti teda ostala nazvyš hlava valca.

Autor:  j_paseka [ 30 zář 2012, 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

No, máš pravdu. Pro mě je to takhle ale jednodušší. Protože kdybych to kupoval po částech. Tak to dopadne stylem, "jaký píst, jakou hlavu, jaký válec, jakou hlavu válce, jakou trysku" a tak dál?
Takhle to mám kompletní a vím, že je to do P90. Akorát teda oželím tři stovky za tu hlavu.

Autor:  madafaka [ 30 zář 2012, 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

valec kludne ten od ASpr,alebo ASG ultimate.Hlavu valca ASG ultimate V6 ,hlava piestu kludne ASpro,piest možeš nechať aj pôvodný alebo si kludne vyber z ponuky napr SHS,aimtop..ide tam štandardný piest ako do mechaboxov 2-3-7,trysku tiež od aspro,trn možeš nechať takisto aj kolesá a zbytok.Inak domnievam sa že keby si vyskladáš set pre p90 komplet od ASG ultimate nespravíš chybu..ale nemám to odskúšané..každopádne do budúcej sezóny idem práve do tejto značky

Autor:  Griffon [ 30 zář 2012, 19:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Hele, já bych to bejt tebou nepřeháněl, pokud ti stačí výkon kvéru, tak si vyměň kabeláž a do mechaboxu vůbec nehrabej.

Autor:  madafaka [ 30 zář 2012, 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Griffon píše:
Hele, já bych to bejt tebou nepřeháněl, pokud ti stačí výkon kvéru, tak si vyměň kabeláž a do mechaboxu vůbec nehrabej.


inak svatá pravda..ono to čo vtom je mi vydržalo hodne dlho.časom odišla hlava valca a piest..až potom som to menil.Tak jak to je to striela fajn.

Autor:  j_paseka [ 04 říj 2012, 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Ještě se zeptám k té baterce do P90. Rozhod jsem se pro tuto Lipolku - http://www.emotors.cz/turnigy/2477-turn ... 18929.html .

Správná volba? Rozměrově vypadá, že jen tato se tam vejde.

Autor:  j_paseka [ 06 říj 2012, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Poradi nekdo prosim, jestli je akumulator vhodny do te P90-tky? Rozmerove je mensi nez orig. akumulator. Jen jestli bude kapacita stacit?

Zkratka bych potreboval poradit nejakou shopnou lipolku.

Autor:  madafaka [ 06 říj 2012, 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

ja osobne stále fičím bez lipoliek a som spokojný.Ohladom lipoliek ti istotne dakto poradí

Autor:  Jeff [ 07 říj 2012, 07:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

urcite to lipolka utahne, ale spis bych volil u tak male kapacity aspon 30C

Autor:  j_paseka [ 07 říj 2012, 18:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Jsem na tech strankach hledal lipolku s 30C ale bohuzel jsem zadnou podobnych rozmeru nenasel. Vsechny jsou bud velke jak orig. akumulator nebo vetsi.
Bud hledam blbe nebo tu lipolku s 30C nemohu najit.

Autor:  madafaka [ 07 říj 2012, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

a je ta lipolka nutnost?No ak budem mat po ruke nekoho čo používa lipol tak skúsim aká a či sa tam vojde..podla toho po akú sa dostanem (ak vôbec)

Autor:  j_paseka [ 07 říj 2012, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Tak jednak jsou moderni a pri mnohem mensich rozmerech, nez klasicke Ni-Cd a Ni-MH, odevzdaji stejny vykon.
No a zrovna v te P90 toho mista na rozdavani neni :( .

Autor:  Daven [ 07 říj 2012, 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

udelej si kvadrik o stejnych rozmerech jako je to napsane u lipolky a vyzkousej jestli se vejde, treba tato by se tam mela podle me vejit:
http://www.emotors.cz/745-kypom-1800mah ... c-max.html

EDIT:
stejne tak je rozmerove stejna jako miny 8.4V Ni-xx baterie tyto lipolky:
http://www.emotors.cz/turnigy/804-turni ... s-20c.html
http://www.emotors.cz/turnigy/807-turni ... -9749.html

Autor:  madafaka [ 07 říj 2012, 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

no ja osobne som zatial nepocítil nutnost prejst na lipolky..časom asi budem nútený ale zatial spokojnosť

Autor:  j_paseka [ 07 říj 2012, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Daven: Diky, vyzkousim to s tim kvadrikem. Akorat tato ma jiny konektor nez ostani, ktere maji XT60. Tak se jeste zeptam, mam jej pak cvaknout a napajet XT60 nebo i tento konektor je v poho?

madafaka: Tak ja pod tihou zkutecnosti, ze vsichni zde na foru doporucuji lipolky pred Ni-MH a Ni-Cd, jsem podlehl a koupim lipol.

Autor:  j_paseka [ 07 říj 2012, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: P90 - výměna kabeláže, montáž "aktivní brzdy"

Daven píše:
EDIT:
stejne tak je rozmerove stejna jako miny 8.4V Ni-xx baterie tyto lipolky:
http://www.emotors.cz/turnigy/804-turni ... s-20c.html
http://www.emotors.cz/turnigy/807-turni ... -9749.html


Na ty jsem koukal ovsem Jeff rekl, ze vzhledem k zaobleni vnitrku prostoru pro baterii by se tam nemusely vejit. Tak jsem automaticky hledal mensich rozmeru.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/