Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 12:47




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Airsoft začátečník Sniper 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 22 říj 2017, 20:25
Příspěvky: 2
Nový příspěvek Airsoft začátečník Sniper
Ahoj lidi,

nedávno jsem se rozhodl, že se ve svých 33 letech trošku zblázním a začnu taky AirSoft. Chci si pořídit Sniperku a jak jsem tak pár dní projížděl net, asi bych do bouchačky nechtěl zatím vrazit více jak 6000kč max. 7000kč. Dvojnožka zatím nebude důležitá. Spíše koukám po pušce s optikou, která by i do budoucna byla v pohodě upgradovatelná, ale abych do toho zase nevrazil tolik co dávám do Foťáku a objektivů. Je mi jasné, že ze startu nikdo neocení vlastnosti atp. Je třeba trénovat a trošku se zajímat. Jsem fakt NOVÁČEK, takže budu rád za rady, tipy atp. Ale nechci kupovat moc z druhé ruky ;)
Designe je pro mě důležitý a líbí se mi klasické vojenské M24, Steyr SSG69, SV-98, AWM, ale styl M24 je best off.
Moje nějaké preference:
- účinný dostřel minimálně 50m - 60m (nejlépe celkový dostřel 70m a větší)
- co nejlepší přesnost i na 30m - 40m (nejlépe na co největší vzdálenost)
- kvalita zpracování v rámci možností rozpočtu (o zbytek se postará pozdější upgrade)
- lehce dostupné součástky na trhu
- chci manuálku (ne plyn, ne elektriku)

Koukal jsem zatím na tyhle pušky:
https://www.airsoft-online.cz/manualni- ... a--sw-04-/

http://www.airsoftguns.cz/m24-socom-mil ... assic-army

http://www.army-airsoft.cz/sniperky-man ... jnozka-od/

https://www.airsoft-online.cz/manualni- ... ka--at-au/

http://www.army-airsoft.cz/sniperky-man ... lack-well/