Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19 dub 2024, 04:47




Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
 MP5K od Galaxy a co k ní? 
Autor Zpráva
Svobodník
Svobodník

Registrován: 02 říj 2017, 19:06
Příspěvky: 1
Nový příspěvek MP5K od Galaxy a co k ní?
Ahoj všem. Prošel jsem tu několik témat, které se této zbrani věnují, ale pořád mám nějaké nejasnosti.

V podstatě chci MP5. Ideálně tuhle se sklopnou pažbou:
http://www.airsoftguns.cz/mp5k-pdw-galaxy-a-k-g-5

Jde mi spíše o pohodovou skladnou zbraň na postapo LARPy, budu jí i barvit a celkově předělávat. A rovnou bych rád, aby byl základ slušnej a použitelnej. Ještě poznamenám, že mi nejde o výkon zbraně, ale o výdrž a spolehlivost, takže prahnu po všech typech, které mi v tomto pomohou. Nicméně technicky jsem nováček, tak uvítám veškeré rady zkušených.

Prošel jsem si tuhle několikrát zmiňovanou recenzi a i v závislosti na ní mám několik otázek i proto, že recenze už je nějaký ten pátek stará:
http://www.airsoftchrudim.cz/recenze/re ... axy_5.html

1) MP5 do 3 tisíc. Existuje lepší firma/varianta? Pak bych poprosil odkaz a případně analogicky pomoci s otázkami níže.
2) Jakou konkrétní nabíječku a baterku dnes ke zbrani dokoupit?
3) Autor mluví o tenké kabeláži. Jakou konkrétní koupit se zbraní, aby to dávalo smysl?
4) Doporučená mosazná tryska s těsněním se na netu dá koupit. Není ale nějaká ještě ideálnější varianta pro tuto zbraň?
5) Jakou hop-up gumičku tam dát místo základu?
6) Co dál byste doporučili na vnitřní upgrade?

A mimo upgrade. Jaké doplňky byste na zbraň doporučili? Koupil bych to jako větší balíček. Ale zase nepotřebuju nějaký profi zboží, na to jsem dosti amatér. Ale určitě bych bral solidní kolimátor a cokoli dalšího co myslíte, že by na zbrani nemělo chybět.

Díky moc všem.


02 říj 2017, 19:27
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvek: 1 ] 

Kdo je online